Al~kisah pendakap gigi di klinik seni senyum,Taiping

Hello my temporary’s friend !  Al-kisah pehal tiba-tiba hakak pakai braces ni ? Gigi dah cantek kan ? Eh suka hati hakak la kan.. duit hakak..hihi.. takde lah macam tu kan jawapannye..  Cengghini.. Hakak memang nak pakai lama dah pun.. cuma masa belum mengizin kan akak pakai.. Alhamdulillah tahun ni Allah permudahkan urusan hakak untuk ber ‘braces’ kan.. Pendakap gigi membantu gigi anda kembali ke posture yang betul.. Mencantik kan lagi senyuman anda.. Bukan senyuman sekarang tak chantek.. Tak buat braces pun memang dah senyum hangpa-hangpa cantek.. Jangan risau.. Yang penting konfiden mau tinggi noh.. ✌️ Ini muka sebelum ber’braces’.. muka kakak alisha dah kenapa? Aiseyman.. pendulik kan.. Hokey, jauh benau hakak pasang braces.. Taiping.. kenapa tak buat di Permatang Pauh je? Sebab hakak pernah buat failing gigi atau tampal gigi kat klinik seni senyum ni.. Servis depa memang tiptop ! Sebab tu dari jauh pun hakak sanggup tau ! Al maklumlah soal gigi ni memang ngeri.. Kalau tidak takdelah time sekolah dulu lari nak cek gigi.. tak pun dupdapdupdap.. hihi.. Sakit gigi jatuh tempat kedua paling sakit tau selain melahirkan anak.. haaa hangpa kena tahu tu.. good info! Sakit gigi pi la klinik dapat cuti sakit.. huhu Hokey sambung balik dari merepek tadi.. Langkah pertama untuk kita nak buat braces ni.. Kita perlulah riki-riki dulu atau survey orang putih kata.. klinik mana yang ok, selain tu murah sikit...

Read More