Percutian singkat di Cameron Highlands

Assalamualaikum fren! Baru dua hari yang lepas hakak pi bercuti di Cameron Highland,Pahang.. Macam jauh bebenau la pulak kan sampai ke pahang bercuti.. Dua hari semalam pulak tu.. memang penat jugak la.. tapi henjoy! Sebab kali ni hakak pi hujan rembas-rembas gituw.. Sejuk ya amat.. Dah pakai macam igloo pun still sejuk gila.. Touchdown je di Cameron Highlands kami pun terus singgah Smurf inn homestay .. Actually hakak akan booking siap-siap melalui booking.com, agoda.com atau trivago untuk penjimatan sebelum pergi bercuti..? Alhamdullillah.. proses cek in pun di permudahkan.. siap boleh upgrade bilik lagi.. masa booking.. hakak pilih executive suite.. bernilai...

Read More